הדברת פשפשי מיטה

נתחיל ונשאל – מה זה פשפש מיטה?

פשפש מיטה הוא חרק קטן שהעין האנושית לא קולטת. הוא נע בין מילימטר אחד לארבע בצעירותו וגדל מעט בבגרותו.

אנו שואלים את עצמנו "מה כל כך נורא בו?", העובדה היא שהחרק הקטן מטריד כל כך כי הוא ניזון מהדם שלנו ויש קושי בסילוק המטרד.

פשפשי מיטה, כשמם כן הם, מתחבאים ומתגוררים במיטות, ייתכן שנמצא אותם גם מתחת למזרון, בקיפולי הסדין ובכל הקשור לסביבה הביתית. פשפשי המיטה יוצאים ממחבואם בשעות הלילה ויונקים את דמנו – התוצאה מטרידה ולא נעימה ומורגשות עקיצות בלתי נסבלות על גופנו. פשפשי המיטה קשים לאיתור בשל גודלם ויש קושי להיפטר מהם ולכן הם הופכים למטרד גדול במיוחד.

לחרק הקטן יש את היכולת לשרוד ללא עקיצות אדם במשך שנה שלמה. זאת אומרת, במידה ונעקצתם פעם אחת ולאחר מכן לא חשתם בעקיצה שנית – אין הדבר אומר כי פשפש המיטה אינו שם! כלומר, מעבר למחייה ומחבואים במיטה, פשפשי המיטה "מתגוררים" גם לעיתים בשקעי חשמל, על הבגדים, בספות ובארונות ולכן, כל כך קשה לאתר אותם.

ישנה קצת נחמה בכל זה, פשפשי המיטה אינם מסוכנים ולא מעבירים מחלות, וכמובן שהדברת פשפשי מיטה קיימת ונפוצה.

איך יודעים שיש בבית פשפש מיטה?

בין היתר, פשפשי מיטה מגיעים מסביבה מלוכלכת ומוזנחת. מפני שהם קטנים כל כך ונוטים להיצמד לדברים הם נסחבים איתנו מכל מקום – על המזוודה מהטיסה חזרה לארץ, משטיח שישבתם עליו, בזמן שישנתם בדירה ששכרתם ללילה או מחדר במלון. אז איך יודעים שיש לנו פשפשים בבית? לצערנו, עקיצות הפשפש על גופנו הם ההתרעה להימצאותם.

הדברת פשפשי מיטה

לשמחתכם יש פתרון לחרק המטריד והעיקש! הטיפול בפשפשי מיטה אינו כמו הטיפול במקקים – הדברה רגילה בה המדביר מרסס ביסודיות את הבית והגינה ובטיפול אחד זה מסתיים. מדובר בכמעט במלחמה – הדברת פשפשי מיטה מתבצעת בדרכים שונות לגמרי ולא מדובר בחומר ריסוס רגיל. הביצים של פשפשי המיטה אינם מושפעים מחומרי הדברה רגילים והדברתם מתבצעת בשלב הראשון, שאיבה יסודית באמצעות שואב עוצמתי, בשלב השני מבצעים עבודת קיטור בלחץ וטמפרטורה גבוהה ולבסוף יישום חומר ההדברה. מדביר מקצועי ובעל ידע יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

טיפול בפשפשי מיטה עם בראשית הדברת מזיקים

בראשית הדברת מזיקים היא חברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון, המוסמכת לבצע טיפול בפשפשי מיטה בצורה יסודית. אנו מתמודדים כמעט ברמה היומית עם הדברות עיקשות ושיטתיות כנגד חרקים, פשפשים וצרעות. הטיפול בפשפשי מיטה הינו הכרחי ודורש עבודה לא שגרתית בתחום ולכן עלות ההדברה יקרה יותר מהדברות אחרות. במידה ואתם חווים את התחושות הללו, אל תהססו ליצור איתנו קשר – אנחנו מבטיחים שתחזרו לישון טוב בלילות ללא עקיצות.